niedziela, 9 czerwca 2013

The Versatile Blogger Award

Cześć ludzie! :P

Wreszcie skończył się projekt. Ufff... Ciężko było. Codziennie impreza i wczesne wstawanie :P. Ale i tak było fajnie. A w dodatku w moim domu mieszkały trzy bardzo fajne dziewczyny :D. A teraz mam zakwasy po całym tygodniu chodzenia. :(

Dobra. Koniec moich wywodów na temat projektu :P. Mój blog został nominowany do The Versatile Blogger Award. Pobawię się w to. Zapraszam niżej :P





Dziękuję blogowi http://w-rytmie-talentu.blogspot.com/ za nominację :P

Zasady:

1.Podziękować nominującemu bloggerowi u niego na blogu.

2.Pokazać nagrodę Versatile Blogger Avard u siebie na blogu.

3.Ujawnić 7 faktów o sobie.

4.Nominować minimum 7 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują.

5.Poinformować o tym fakcie autorów tych blogów.

6.Trzeba odpowiedzieć i zadać 11 pytań.

Fakty o mnie:

1.Kocham K-POP ♥

2.Jestem tak cicha, że do nikogo się nie odzywam (chyba że to Hiszpan lub Kubilay :P)

3.Eeee....nie wiem co już pisać. Brakuje mi pomysłów :D Kot = Friend Forever

4.Książkę, która ma 1000 potrafię przeczytać w 2 dni :P Wszyscy mi tego zazdroszczą :D

5. Jak mi się coś przypomni to napiszę :P

6. -II-

7.-II-

Odpowiedzi:

1.Jaki jest twój ulubiony zespół?

Mój ulubiony zespół...BIG BANG :P

2.Jaka jest twoja ulubiona aktorka?

Ashley Greene 

3.Jaki jest twój ulubiony aktor?

Peter Facinelli

4.Jakie jest twoje hobby?

A flet poprzeczny się liczy? o.o

5.Czy umiesz mówić lub pisać po góralsku?

Nie.

6.Czy dobrze się uczysz?

Tak :P

7.Czy lubisz taniec?

Nie.

8.Czy lubisz śpiewać?

Nie.

9.Czy masz rodzeństwo?

Tak. Młodszą siostrę :P

10.Czy masz jeszcze jakieś inne blogi?

Tak. Ale to tajemnica :P

11.Czy podoba ci się mój blog?

Może być. Zmieniłabym tło i dodała nagłówek :P

Nominacje:








Pytania:
1.Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?

2.Co w sobie najbardziej lubisz?

3.Skąd się wziął pomysł na twój blog?

4.Jaki jest twój znak zodiaku?

5.Ulubiony dzień tygodnia?

6.Do jakiego kraju chciałabyś pojechać?

7.Jaka jest twoja ulubiona reklama w telewizji? :P

8.Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?

9.Jakie jest według ciebie najładniejsze imię męskie?

10.Jaki jest tytuł twojej ulubionej książki?

11.Czego nie lubisz robić najbardziej?



5 komentarzy :