poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Gotowy profil rockowy.

1.https://www.youtube.com/watch?v=hTWKbfoikeg
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic  Na początek wypadałoby się przedstawić. Dużo nie mam zamiaru pisać. Poza tym nie potrzebne Ci to. Powiem tak. Nazywam się (imię) i mam (wiek) lat. Miło mi Cię poznać. Głównie interesuję się (tu wpisać). A moim ulubionym gatunkiem muzyki jest rock. Jak już pewnie zauważyłeś :) To tyle o mnie....
  Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Dodatki na bloga Nie kopiuj - oryginalność to podstawa ! : )  Dodatki na bloga Nie obrażaj. Dodatki na blogaNie przeklinaj.   Dodatki na bloga Nie wysyłaj łańcuszków. I tak w nie, nie wierzę. Dodatki na bloga Zbędne komentarze zostaw dla siebie.   Dodatki na bloga Coś ci się nie podoba? Ctrl + W Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic  (tu wyświetla się kto odwiedził profil)Image and video hosting by TinyPic



Kod do profilu:

 

Profil wygląda tak do znaczniej lepiej na zapytaj. Tu to tak super nie wygląda, ale jak już mówiłam TO NIE ZAPYTAJ!i nigdy nie będzie tu to jakoś SUPER wyglądało! W tle leci muzyka Nirvana - Smells Like Teen Spirit i jest kursor czarny z białym obramowaniem. No i wiadomo trzeba sobie pozmieniać w informacjach o sobie.

I Obrazki, banery itp. są przezroczyste.
Wszystko jest OK bo sprawdzałam na zapytaj!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz